Tivoli

Idag bar det av till Tivoli! Själv var jag väl lite tveksam inför resan då jag upplevde att jag delvis varit där två gånger i år redan samt att det inte finns mycket att göra. Det blev ändå en väldigt trevlig upplevelse med tanke på att vi var lite fler den här vändan än de två gångerna i somras! Då gör det ju inte så mycket att man lämnar kvar någon på en pub till exempel då det alltid finns någon som vill sitta kvar med denne likväl som det alltid finns någon som vill haka på ut och spela exempelvis. Spelade, det gjorde iallafall jag, mamsen och Percy. Papsen ställde förvisso upp på en omgång mullvadsspel när jag bad (ni vet, det där när man ska använda en klubba för att slå ner mullvadar som tittar upp ur hål?) samt ett där man med hjälp av en ärtpåse ska slå ner tomburkar som står uppställda i pyramid. Det sistnämnda löste han galant och fick en marker värd 60 p. Totalt under dagen skrapade vi ihop 310 poäng har jag för mig. Jessica och mamsen valde en nalle värd 200 poäng, jag fick fatt på en likaså, dock "bara" värd 100 poäng. Den sista tian gav mamma bort till en liten pojke som precis hade stått och spelat där vi valde våra nallar. 
Lunchade gjorde vi inne på en food court där mamma åt en carbonara, Micke åt en toast och vi andra tre körde taco. Damerna drog sig tillbaka vid 20-tiden för slapp på hotellrummet dit Micke och papsen levererade två pizzor! Själva gick de till någon thairestaurang samt till en pub dit de gått redan i fredags kväll, vilken de tydligen tyckte var lite rolig! 

Rundar av med lite trevliga bilder inne från Tivolis sista jul-dag för säsongen; 
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)