KappAhl
Måndag och ledig dag! Blev en tur till Nordstan för frukost, klädprovning och en liten fika i lugnet. Märks att folk håller sig hemma - känns som att det var längesen det var såpass lugnt inne i Nordstan som det var nu. Oftast brukar det vara rätt fullproppat på Espresso House där jag fikar, men idag fanns det gott om plats. Vilket var rätt skönt om jag ska vara ärlig, känns som att det brukar vara ganska mycket folk i omlopp annars vilket för att jag inte riktigt får samma lugn som idag. 

Anyway var jag in en sväng på KappAhl och kikade på kläder. Hittade fyra tröjor/linnen och två koftor som jag tyckte var värda att testa! En tröja och två linnen ratade jag snabbt - det var inte riktigt den passform jag hade hoppats. 
Däremot fann jag tre plagg som kändes ok/bra;
Blå tröja. Väldigt skönt matreal, men tveksam kring om det vägde upp passformen. Velade verkligen länge och väl men valde i slutändan bort den. 

Rosa "kofta". Skön, lite längre och framförallt kul med en färg jag inte direkt har hemma! Blev ett inköp. 


Ytterligare en rosa kofta. Inte alls vad jag brukar ha eller använda men riktigt mjuk och go. Var sjukt sugen på att köpa just pga att den var så mjuk och mysig men kom fram till att den nog ändå är av sådan modell att jag inte kommer använda den särskilt mycket... 
Kan även nämna linnet jag har under de två rosa - det var ett utav linnena jag testade. Det var rätt snyggt, men satt skumt baktill och blev därmed bortvalt.

Vad tycker ni? Gjorde jag rätt val?