Borås-besök
Blev ett ytterligare Borås-besök innan vi ger oss på 2023! Den här gången vart det Mikael som bjöd in till middag. Hela familjen Ågren närvarade, vilket var trevligt.
Första gången för både mig och Micke, så det blev lite utav en bonus när Mamsen, Papsen och Percy tog en senare buss från sig för att samåka med oss från centralen. Lite moddigt och slaskigt från bussen, men vi höll oss på benen allihop. 
På plats blev det samling runt finbordet där vi umgicks medan Emelie och Jessica sändes in i köket för att tillaga efterrätten - äppelpaj. Värden himself tog sedan tillfälle i akt att tillaga huvudrätten. Där serverades det en gulaschgryta med knödel. Kan ha testat knödel förut, men det är lite speciellt må jag säga... Grym gryta med mycket smak. 
Jag och min käre sambo fick sedan runda av då vi ska hem till Götet igen. Jobb står på menyn imorgon, dock hemifrån då jag fortfarande inte är helt hundra från förkylningen. Känns dock som att det går åt rätt håll, tack och lov!