Ellos
Ja, dags att uppdatera höst-garderoben lite tänkte jag! Blev en hel drös med Ellos-kläder beställt, främst tröjor med lite ärm, men även en klänning och lite byxor. Dock kan man väl inte inhandla en massa kläder utan att bjuda på show... eller? 
So - here we go: 

Plagg 1: 

Jag har mycket enfärgade kläder känns det som, så denna hamnade i korgen mest för att prova något med lite mönster. Tycker dock inte riktigt att det var mitt typ av mönster, plus att passformen var... Inte helt ok!

Plagg 2: 
Skön tröja med snygg färg (snyggare live). Dock resår i midjan, vilket gjorde att den såg väldigt skum ut - särskilt ifrån sidan. Den framhävde verkligen allt vad mage heter... 

Plagg 3: 
Gillade verkligen mönstret på denna! Dessutom vit, vilket jag inte har mycket av hemma (kanske eftersom jag har en benägenhet att spilla en del när jag äter...?). Dock lite tight, så jag kommer se över om det finns möjligheten att byta till en större. 
 
Plagg 4: 
Resår i midjan, likt på plagg 2. Inte lika tydligt/mycket, men tycker själv den sitter lite skumt. Inte jätteskönt matreal heller, så definitivt en retur! 
 
Plagg 5: 
Klänning! Inte ofta jag har klänningar och de få jag har upplever jag är lite åt det finare hållet. Denna kändes enkel, skön och vardaglig. Blir behåll! 
Plagg 6: 
Återigen ett mönster! Det var dock inte så farligt "in your face" som jag trodde att det skulle vara innan jag tog på mig den. Dock är jag inte hundra nöjd med passformen, så det blir också en retur. 
 
Plagg 7: 
Ja... Jag har ju mer mage än byst, så denna var lite stor upptill och trång nedtill. Inte riktigt min fäörg heller, den här blåa även om mönstret var nice.  
Plagg 8: 
Inte helt nöjd med passformen på denna...
Ser även lite skumt ut med det vita området längst ner i fronten. Trodde först de sytt fel, men ska visst vara så! Annars ett trevligt mönster, så det var tråkigt att den inte passade så väl. 


Plagg 9: 
En svart tröja. Som sagt - jag har redan en hel del svart, men hittar man en bra vardagströja i skönt matreal så får det vara så. 
 
Plagg 10: 
Röd, glittrig, lite julig tröja. Inte riktigt min typ av krage, men gillar tröjan. Den var inte så "sticksig" som jag trodde heller, med glitter-matrealet. Lite tveksam, är inte hundra procent magkänsla, men blir nog trots allt en spara!