Glasögon
Ja, det börjar ju bli dags för glasögon-byte! Synen har blivit snäppet sämre och jag är inte helt hundra bekväm med de väldigt stora och mörka glasögon jag har i dagens läge. Det känns bra att byta glasögon ur den synvinkeln också, att kunna hitta ett par mindre markerade bågar. Allt jag testade var inte mindre markerat, men alltid lite kul att testa runt lite och se vad man hittar!

Så, här nedan kommer de jag testade (utan inbördes ordning):
Spontana känslan var att det var lite konstig form på dessa. Lite geting typ, föll inte riktigt för dem. 

Lite för stora glas i mitt tycke, men ändå ett av de bättre paren. 

Påminde mest om de jag har i dagens läge - fast än mer markerade! Inget jag direkt är så förtjust i. 


Väldigt neutrala i färgen, vilket i och för sig var åt det håll jag ville (rent färgmässigt). 

Det här paret föll jag inte för alls! Skum färg och alldeles för stora... 

Likadana fast svarta. Också ett nej. För mycket. 

Lite mer neutrala. Fastnade för dessa och nedanstående omgående! Valde lite fram och tillbaka ett tag, men tyckte bättre om denna färg. 

Som sagt, likadana som ovanstpende utöver färgen. 

Ytterligare ett par lite större par, dock bleka i jämförelse med en del annat. Helt ok, men de tog mig inte med storm. 

Ett par med lite mer bling. Testade dem mest på skoj, men fastnar mer och mer för dem faktiskt. Inte så att jag ångrar de lila, men kanske att man löser dessa som terminal-glasögon...