Kick Off
Årets Kick Off spenderades på Star Bowling vid Odinsplatsen. Shuffleboard stod på schemat, men innan dess var det dags för lunch! 
Även den intogs på Star Bowling, där man fick antingen fisk eller kött. Alternativet pasta och vegetariskt fanns också vill jag minnas. Jag testade köttet. Det var helt ok, men ångrade nästan att jag inte testade fisken…
Därifrån gick vi sedan en våning upp, där Shuffleboarden skulle köras. Peter hade planerat ett spelschema där man skulle spela i par mot ett annat par. Jag spelade med vaktmästaren Bellindo. Peters spelschema visade sig dock vara lite luddigt, så när vi hade börjat spela en match så tyckte han att vi kunde skita i det och bara köra för skojs skull. Vi körde då på mot Susanne och Rawda.
Jag har egentligen aldrig varit så förtjust i shuffleboard, men idag var det ändå ett lagom tempo och väldigt trevligt! Vår chef, Mersa, kom även och delade ut små poletter till ett basketspel, så det passade vi såklart även på att testa. Ändå lite imponerad över att jag fick i ett par bollar!
Därefter var det dags att dra sig hemåt efter en kul eftermiddag! 

Susanne och jag åkte med David och upplevde lite broöppning...