Bowling och middag
Idag bar det av till Katrinedals för en omgång Bowling med familjen! Tre blev vi per bana och jag körde mot Jessica och Micke. Tycker ändå det gick hyfsat för min del, blev några strikes och spärrar men betydligt mycket roligare nu när jag inte körde så mycket för poängen utan mer för att ha roligt. Det är väl det som varit mitt problem tidigare, att jag inte tyckt att det varit kul att bowla. Det kan ju dock bero på att jag gått in för att spela bra och göra bra ifrån mig. De tankarna la jag dock på hyllan den här gången och då blev det betydligt mycket bättre. Känns dock som att jag kommer få tum-värk... Känns som att det brukar kännas i tummen normalt sett, men jag spelade även en period med ett klot som skavde strax ovanför leden närmast handen. Där vart det lite rött och ömt efteråt. 



Efter två timmars spel drog vi oss in mot stan där vi bokat bord på Pinchos. Vi hann dock med en drink på en liten pub vid busstorget innan det var dags att gå till restaurangen.
Visade sig vara väldigt längesedan jag var på Pinchos, senast var när syrran fyllde år 2020. Samma ställe med andra ord. Kändes som att det är något i får ändra på - Pinchos är ju trots allt väldigt bra! 
Den här vändan gav jag mig på quesadillas (lite spicey, så jag åt inte upp alla), sötpotatispommes (väldigt bra faktiskt), en mini-burgare (godkänd+), en margerita (sådär) och kycklingspett (också god). Till efterrätt blev det plättar (väldigt goda) och vaniljpanacottan Cookies & Cream som definitivt var bäst idag!
 
Bowling: 
 
 
 
Pinchos: