Juldagen
Efter att ha sovit en natt hos Ågrens var det dags för en utav Mickes favoriter undr året - lutfisk med potatis och vit sås. Vi yngre damer, även Emelie inräknat då hon och herr Stanek var på plats, höll oss dock till det lite mer... neutrala kanske man kan säga; torsk. Mumsigt var det iallafall! Personligen testade jag en liten del av lutfisken men den är så gummiaktig, svampig som Jessica uttryckte det (vilket jag kan hålla med om) så njae... det var ingen hi rör mig! Stanek testade det tydligen för allra första gången, han uttryckte det hela i stil med att det är ätbart men inget han kommer laga självmant igen så att säga. 
Efter intagen måltid högg vi in på gårdagskvällens sista spel; chameleont. Vi var ju betydligt fler vid spelbordet idag, vilket gjorde det hela mycket knepigare. Kul ändock! Själv slapp jag vara kameleonten även om jag nog var i hetluften vid något tillfälle. Inte lätt att vara vag när man ska förklara hur man hört talas om "folkslaget" aliens utan att kameleonten fattar att det är just aliens man pratar om (större delen av de omnämnda kulturerna har existerat så som romarna, aztekerna och vikingar). 
Micke deltog dock inte i spelet, han var fortfarande väldigt trött och låg och vilade fram tills det var dags att åka hem. 

(null)