Lång-lunch!
Jag och Sara bestämde oss för en liten dejt idag - känndes som att det har hänt en hel del sen vi sågs för lite över en månad sedan. Vi bestämde oss för en indisk restaurang som jag och Micke varit på ett par gånger, men även firat min födelsedag på. Personalen är väl inget att skryta med, de är lite virriga och idag väldigt frånvarande (vi fick be om våra drickor som inte hade kommit när maten serverades, personalen kom inte heller fram en enda gång och frågade om maten var bra eller om vi ville beställa något mer) men maten är bra och det var därför jag föreslog att vi skulle gå dit ihop. Hade det inte varit så att jag och Micke bor såpass "långt" därifrån - minst två buss/vagn-byten, så hade vi säkerligen köpt med oss käk hem därifrån istället för att sitta ner. Oavsett så hade Sara och jag ett par väldigt trevliga timmar, vi slog oss ner vid 12 och lämnade lokalen 18:15. 

Innan jag träffade Sara på hållplatsen passade jag även på att ta en sväng med kameran och fotade lite i området - bilderna landade här!

(null)