Taxi Ågrens
Idag blev vi upphämtade i Göteborg, Micke och jag. Vi har nämligen en planerad aktivitet med familjen imorgon och när päronen skulle till storstan med bil undrade de om inte vi ville ha skjuts samt övernattning. Absolut, sa vi varpå Taxi Ågrens inledde med att hämta upp mig ute på Lillhagsparken när jag slutade för dagen. Äntligen fick jag med mig min blomma hem som stått på jobbet sen jag började i september...
Därifrån bar det av till Beslagsboden där pappsen smet in för att höra ifall de hade någon mjukstängningsannordning innan turen fortsatte upp till oss där vi plockade upp Micke samt en flaska bubbelvatten till en törstig chaufför. 
I Borås blev det kvällsmat uppe hos brorsan som serverade smörgåsar och pålägg. De passade även på att inviga ett kakfat som synes på bild längre ner i inlägget. Mycket trevligt! Behöver ju inte vara så avancerat bara för att man bjuder hem folk. Blev även en rundvandring för att se vad som blivit nytt, hur långt de kommit sen de flyttade in och det har absolut börjat ta sig! Känns ju som att det är lika bra att lösa sådant så tidigt som möjligt, annars finns risken att tiden går och man aldrig löser... 
När snön framåt kvällen började falla drog vi oss dock hem mot päronens bostad där vi såg ett avsnitt av På Spåret innan vi tre damer drog oss tillbaka för lite skönhetssömn.