En 35:e födelsedag
Yes, då har man tagit sig igenom ytterligare ett levnadsår! 
Årets födelsedag var väldans lugn får jag säga. Jag åkte till jobbet tidigt i vanlig ordning, pussade sambon adjö innan jag gick då jag visste med mig att han skulle till Stockholm vid lunchtid. Nästa gång vi ses blir på onsdag och då ska vi banne mig spela vår boule! Vi har bokat en 90-minutare från 17:15. Får hoppas det blir roligt - kan inte påstå att jag har mycket boule-vana (eller egentligt intresse), men kul att göra något lite annorlunda med guben. 
Två ensamma nätter med andra ord, lite oturligt att det skulle ske just ikväll dock. Det var dock planerat i förväg via Mickes jobb, så det var inget som gick att ändra på. 
Jag stod dock inte helt utan firande! Kollegorna på jobbet hade varit och löst en flaska prosecco som jag i present, vilket jag får säga var jättegulligt! 
Efter avslutad arbetsdag hade jag tänkt åka rätt hem, men fick frågan av Elisabeth: Ska du inte förbi Västerhus en stund på vägen hem? Jag var lite tvekande, kände mig rätt trött men gick ändå med på det. Väl på plats fick jag mig två mini-påsar chips (vilket jag brukar köpa emellanåt när jag vill ha något att tugga på) samt en drink. Riktigt trevligt! Blev kvar en stund till och hann med även två color innan jag kände att det var dags att ge upp för kvällen. Väl hemma lyssnade jag även av ett meddelande från päronen samt min faster och farbror som är i England. Den innehöll sjönsång i form av Jag må hon leva och ett hip hipp hurra. 
En väldigt enkel dag, men jag kände mig verkligen uppvaktad ändå! Tack allihop!!