Vecka 39
Söndag 
Monica och jag var iväg på Frölunda Torg där vi fikade och shoppade. Räksmörgås blev det för oss bägge, helt ok men liiite tort bröd! Därefter en vätskepaus på vägen hem på Västerhus. 
 
Måndag
Fölsedag! Micke drog till Stockholm för sista delen i en utbildning, så honom såg jag bara en snabbis på morgonen. På vägen hem bad Elisabeth mig att komma förbi Västerhus en sväng där jag fick mig en födelsedags-drink, två Coca-Cola och två små påsar chips (vilket jag snacksar på där ibland). 
 
Tisdag
Kändes som att det blev tvärstopp när jag klev ut genom dörren på morgonen. Där jag brukar gå var det helt plötsligt avstängt pga en stor grop. Jag vet ju att de håller på och gör något, men när den inte var där dagen innan blir man lite förvånad. 
 
Beställt hem en första låda från Hello Fresh! Tre recept landade det på - ska bli intressant att testa! Dock anlände budet vid 21, så det blev ingen matlagning denna kväll. 
 
Onsdag
Dagens dejt blev en lite light-variant. 
Vi hamnade på en boule-bar vid Feskekörka där vi bokat en bana för två. 90 minuter landade det på och vi körde i knappt en timme. Trevlig aktivitet, men känns som att det blir roligare om man är några fler. 
 
Torsdag
Blev quiz på Pitcher's med päronen, där vi landade på 22 poäng om jag inte missminner mig. Dock ingen vinst, men kul att ses! Dessutom. Blev det lite presenter, vilket var kul!