Nyår
Får ändå säga att set var längesedan jag gick och la mig såpass sent som inatt...! Tio i fem imorse lämnade jag vardagsrummet och gick till sängs. Micke och pappa - nattugglorna, gick och la sig en halvtimme-fyrtio minuter senare. Övriga lämnade mellan två och tre överlag efter en väldigt trevlig eftermiddag/kväll i Borås vilken började redan vid 15-snåret. Då var starttiden satt. Första rätten serverades dock först vid 17ish; en toast Skagen. Jessica körde dock någon specialare vilken jag lär bli uppdaterad kring inom kort. ;) Huvudrätten var i vanlig ordning kalkon med potatis och sås. Efterrätten stod Jessica och Emelie för, en Sticky Toffee Pudding med kolasås a’la Tareq Taylor. Serverades även med grädde och vaniljglass. 
Jag hade även löst en egenhändig quiz baserad på det gångna året för familjen Ågren. Bland annat undrade jag över vad min karaktär hette när jag och Micke var på "Middag med Mord", sekreteraren med ett väldigt enformigt telefonnummer, två andra koncentrationsläger än Auschwitz Birkenau då vi var på dessa i Polen i Maj, i vilken stad Rammstein sågs samt namnet på tre utav deras låtar som jag spelade upp och vilka som har världsrekorden inom vissa friidrottsgrenarna då jag, papsen och Percy jobbade/volontärade på U20-EM i somras. Typ så. Lite kul faktiskt, även om folk tyckte en del frågor var sjukt svåra. Om jag inte missminner mig var det Jessica och Emelie som knep segern! Framåt midnatt bar det ut på gatan för att titta på alla fyrverkerier! Förvånansvärt många i år - det känns som att det varit väldigt lugnt de senaste åren i vårt grannskap. Kanske lite extra speciellt med tanke på att vi lämnar 10-talet bakom oss? 
Anyway - gott nytt år på er, hoppas på ett fint 2020 med er! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)